گوهر معرفت - عرفان و اخلاق کاربردی

پایگاه نشرِ علوم و معارف، تحت إشراف حجة الاسلام حاج شیخ محمّد شاهرخ همدانی از شاگردان علامه آیت الله حاج سیّد محمّدحسین حسینی طهرانی ره

پایگاه نشرِ علوم و معارف، تحت إشراف حجة الاسلام حاج شیخ محمّد شاهرخ همدانی از شاگردان علامه آیت الله حاج سیّد محمّدحسین حسینی طهرانی ره


نفحات الاُنس (وعدۀ علامه طهرانی درباره سرنگونی اسرائیل)

عارف کامل مرحوم حضرت علامه طهرانی رحمة الله علیه می فرمودند: آنچه ما در اخبار و روایات داریم: قیام و اقدام یهودیان، چون مخالف حقّ و مخالف عدالت هستند، و به علّت آنکه مردمى ستمگر و تجاوز پیشه میباشند، پا نخواهد گرفت. و خیال اسرائیل صغیر و سپس اسرائیل کبیر را با خود، با شمشیر امام ما: امام زمان عجّل الله تعالى فرجه الشّریف به گور خواهند برد، و اگر...

عارف کامل مرحوم حضرت علامه طهرانی رحمة الله علیه می فرمودند:

 

 

آنچه ما در اخبار و روایات داریم: قیام و اقدام یهودیان، چون مخالف حقّ و مخالف عدالت هستند، و به علّت آنکه مردمى ستمگر و تجاوز پیشه میباشند، پا نخواهد گرفت. و خیال اسرائیل صغیر و سپس اسرائیل کبیر را با خود، با شمشیر امام ما: امام زمان عجّل الله تعالى فرجه الشّریف به گور خواهند برد، و اگر نوبت حیات بما برسد در رکاب آن حضرت، و گرنه بطور مسلّم فرزندان و ذرارى ما با آنحضرت پس از سرنگونى این مردم متجاوز و متعدّى و حرف حقّ نشنو، بطرف انگلستان سالخورده و پیرِ دیرْ استعمار و شیطنت حرکت مى‏ کنند، و مالتوس گرایان متجاوز به حقّ و حقوق اوّلیّه بشریّت را بخاک هلاک در مى‏ افکنند، و عالم را به نور عدالت و سخاوت و کرامت و تجرّد و نور و سُرور و حُبور و فراخى و گشایش و معرفت و توحید مبدّل مى ‏سازند.

 

 

مرحوم پدرم آِیه الله حاج سیّد محمّد صادق حسینى طهرانى رضوان الله علیه مى ‏فرمودند: من در اخبار دیده‏ام که امام زمان عجّل الله تعالى فرجه الشّریف «جزیره نَسناس» را خراب مى ‏کنند.

 

 

ایشان مى ‏فرمودند: مراد از جزیره نسناس، جزیره انگلستان است که همه مردم آن شبیه به میمون هستند؛ نه تنها در سیرت، بلکه در صورت هم. زیرا نسناس به معنى بوزینه مى‏ باشد.

 

 

و اینکه مى ‏بینید: اینک مالتوس گرایان داخلى و خارجى، همه و همه دست به هم داده، و در تبلیغ انهدام بشریّت و نطفه انسانیّت و وجود آدمیّت سعیى بلیغ دارند، و بر زبانشان جز شعارهاى تکرارى مسخره ‏آمیز و سخره انگیز چیزى نمى‏ باشد، این مقدّمه ظهور همان نور وجود و طلوع حقیقت ولایت مى ‏باشد که: یَمْلَأ الأرْضَ قِسْطًا وَ عَدْلا بَعْدَ مَا مُلِئَتْ ظُلْمًا وَ جَوْرًا). (رساله نکاحیه ص : 334)

 

 

حضرت علامه طهرانی رحمة الله علیه می فرمودند: من هر روز هفت نفر را از روسای دول کفر چون آمریکا و انگلیس و اسرائیل غاصب را حتماً لعن می‌ کنم.

 

 

ارسال نظر و طرح سوال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.